11 Şubat 2010 Perşembe

Kızların Bilgisayar Oyunlarıyla İmtihanı

Aslında kötü bir oyuncu değilim. Ama gelin görün ki cinsiyetim bilgisayar oyunlarını yüksek verimle oynamama izin vermiyor. Kadınların yapamayacağı şeyler var evet. Beceriksizlik yüzünden değil. Neden mi? Oynarken dikkatim o kadar çok dağılıyor ki:

- Red Alert: "Ya amma çok asker çıkarmıştım, bir saldırıda öldürttüm hepsini yanlışlıkla, on iki tane daha çıkarayım. Oha gerçekten ölüyorlar lan şıp diye. Of gerçek hayatta da böyle di mi, askerler savaşlarda böyle hemen ölüyorlar. Bilgisayar oyunuymuş gibi. Gerçek asker onlar ama... Ay içim bir kötü oldu ya... Tanya öldü mü? Ölmedi değil mi hah iyi iyi... Tanya'nın da sesi ne kadar seksi... Yalnız o kadar erkek askerin içinde Tanya tek başına nasıl idare ediyor acaba, veriyor mudur ki askerlere hahaha? Yok be vermez Tanya, karizmatik o, askerler keko."

- Warhammer Online: "Armor düştü aa ne güzel... Bakayım ne kadar koruyor, hmm üzerimdekinden daha fazla evet. E bunu giyeyim. Oha bok gibi oldu giyince üzerimde. Oha iğrenç, bununla gezmem ben elalemin içinde. Eskisini giyeyim. Yenisi botlarımla uymuyor... Ayrıca yolda giderken karşıma çıkan hiçbir hayvanı bana zarar vermedikçe öldürmeyeceğim, unicorn lan onlar, öldürülür mü hiç... Bir de boya alabilecek kadar param olsa da üzerimdekileri bordoya boyasam keşke..."

- Machinarium: "Çok şiriiiin... Çok şirin! Dünyanın en sevimli robotu lan! Çok şirin. Hehe arkaplana bak. Aaa sevgilisini düşünüyo oha çok güzel bu robot, yerim ben bunu. Aasktir ipucu verdi kaçırdım."

- Sims: "Bugün hangi karakterle oynasam acaba? Hmm bugün Don Lothario olmak istemiyorum, çapkın havamda değilim. Kendi karakterlerimle de oynamak istemiyorum. Hmm yeni bir aile açayım en iyisi. Dört kişi olsunlar, iki çocuklu aile, evet... Oha neden bu oyun bu kadar kasmaya başladı, altı üstü her şehirde sadece ON BEŞer aile var. Neyse açıldı, oynayayım. Hah, yeni aile. Kadının saçı nasıl olsun? Kıyafet... (Aradan iki saat geçer.) Tamam kadını yaratmayı bitirdiğime göre, kocasını yaratayım şimdi. Oha saate bak, yatmam lazım."

Ayrıca Sims'i çok sevdiğim için başka bir quote daha açacağım:

"Hmm ne istiyor bakayım sim'im şu an? Oha beş kişiyle yatmak mı istiyor? Hayır efendim olmaz, o kızı o kadar umutlandırdın, o kızla nişanlısın, evleneceksin Don Lothario, hiç bakma yüzüme öyle. (Evlendiririm, Don Lothario'nun modu kırmızılara düşer. Halt ettiğimi anlarım, role play'i beceremediğimi fark edince yan çizerim.) Tamam be boşandırırım. Ama en azından bir bahane bulayım boşandırmak için, kız üzülmesin. Dur kızı başkasıyla kırıştırtayım da Don bunları yakalasın, öyle boşansınlar bari, yazık çünkü kıza aaaa..."

- Braid: "Yaa sen kızı elinde tutama, kızı ihmal et, öküzlük yap, üz, elinden kaçır, sonra peşinden böyle fantastik kuntastik diyarlarda koşuşturursun... Yaaa... Ben sana o kızı buldurtmayayım da gör."

***

Hayır abartmıyorum. Sven oynarken bazen o koyunların canı acımıyor mu ki acaba diye düşünüyorum. Bir kere Silent Hill oynamaya kalktım, apartmana girdikten sonra merdivenlerin otomatını yakana kadar kalbim yerinden çıkıyordu, o aralar hemşire görsem korkudan bayılabilirdim. Worms'ta solucan askerlerim ölünce üzülüyordum. O kadar duygusal oynuyorum ki, oyunlardan gerçekten korkuyorum, oyunlardaki karakterleri gerçekten kıskanıyorum, karakterlerim için üzülüyorum falan. Sanırım bütün kızlar da böyle. Ciddiye almadan, ne giydiğine bakmadan, korkmadan oyun oynamak kanımızda yok bence.

9 yorum:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    Ah Sevil hayvan gibi güldüm.
    Abi ben de tam tersiyim. Oturup quest tamamlayamıyorum, oyun dışında herşeyi yapıyorum. Misal fifa oynarken sadece faul yapıyorum ortada koşturuyorum. Call off falan varsa böle "oha bakayım bacağı parçalanana kadar ateş edebilecek miyim?!" gibi triplere giriyorum.
    Sims'te de oyunu en hızlıya alarak bir mezarlık yapmıştım zaten , güzle olmuştu ama, asil. kasjbdjhad
    Sabırsızım, eğlenmek istiyorum. Yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  2. ahaha Sims olayına kesinlikle katılıyorum 2 yıldır sims kurup oynamak istiyorum yeniden ve sırf internetten skin ve patch indirip sonra oyuna başlayıp iki saat karakter yaratmanın ne kadar uzun sürceğini bildiğim için oynamaya kalkışmıyorum. Cin çağırmak gibi ya saatin ne kadar hızlı ilerlediğini anlamıyorsun başına geçince... (çok cin çağırdım sorma asdasdasd)

    YanıtlaSil
  3. :D HAhahahah hangimiz mezarlık yapmadık ki, pıtır pıtır öldürmedik ki o simleri.

    Quest tamamlamak da cehennem azabı ki zaten, en güzeli börtüye böceğe takılmak, kıyafet seçmek falan işte, normalini yapıyoruz, unicorn seviyoruz, koşuşturuyoruz, kol bacak parçalıyoruz, daha eğlenceli hakkaten ya.

    YanıtlaSil
  4. @suspiciousninjagirl: Uzun saçlı erkek yaratamadığım, erkekler için uzun saç patch'i indirmeye çalıştığım ama indiremediğim için sinir krizine girdiğimden beri elimdekilerle yetinmek zorunda kalıyorum.

    Yalnız cin çağırma benzetmesine nasıl kilitlendim anlatamam ahahah.

    YanıtlaSil
  5. olum cin çağırmak çok vakit alan ve enerjini sömüren bir iş hayatımda en çok luzumsuz yere vaktimi alan eylem o olduğu için onu örnek verdim ahaha

    YanıtlaSil
  6. :( Ben sadece lisede boş derste gerçekleştirdiğimden o aktiviteyi, hiç de Öldüren Oyun'daki gibi şeyler olmadığından, eve gidince unuttum, denemek lazım demek ki, bir o eksik hayatımda vakit kaybı, o da olsun tam olsun. :D

    YanıtlaSil
  7. boya önemli, warhammer'da paspal adama invite atmam.

    YanıtlaSil
  8. Oha Onur'a atmazlar o zaman. Çingene gibi sarılı morlu güllü dallı dolaşıyo o etrafta.

    YanıtlaSil
  9. Sims oyun değildir ya tutkudur o aşktır :D
    8 yaşımdan beri oynarım, hala bıkmadım :D hatta rapor alıp sabah saat 7 de kalkıp akşama kadar oynadığımı bilirim, hem de kışın soğuk odada...tutkudur demiştim ;) :D

    YanıtlaSil

Etiketler

2012 (2) absürd (2) Açlık Oyunları (3) Ahmet Hamdi Tanpınar (1) akustik (1) albüm (10) alıntı (39) Alice Harikalar Diyarında (1) Alsancak (1) anı (31) animasyon (5) anime (20) Another Earth (1) apocalypse (1) argo (1) arkadaşlık (4) aşk (1) atar (3) avukatlık (1) Battle Royale (1) benzerlik (2) Big Fish (1) bilimkurgu (7) Bill Fuckin' Murray (1) biyografi (1) blog (13) blues (1) Bob Dylan (1) Bozkırkurdu (1) Bulantı (1) bulaşık (1) Bumblefoot (1) Bunny Munro'nun Ölümü (2) Cate Blanchett (1) Cem Karaca (1) cinsellik (1) çizgi film (3) çizgi roman (4) çocuk (1) dağınık (1) David Bowie (3) David Coverdale (1) De Quincey (1) Deadman Wonderland (1) Death Note (1) Deep Purple (1) Delilah (1) deniz kızı (1) dergi (1) dizi (2) doğa (1) Doomsday Afternoon (1) Dune (1) edebiyat (33) efsane (2) eleman (1) Eurovision (1) ev (2) eylem (1) Eylül (1) Eylül Akşamı (1) fail (3) fare (1) fbkt (1) felsefe (1) festival (1) fikir (1) film (24) Fireball (1) Fish (1) gezi (1) gitar (1) Going to the Run (1) Golden Earring (1) Grave of the Fireflies (1) Grotesk (1) Guguk Kuşu (1) Guy Ritchie (1) günlük (3) haber (1) Hasan Ali Toptaş (1) hayal (1) hayat (2) hayvan (3) Hemingway (1) her şey (1) Hermann Hesse (2) hikaye (1) Hrant Dink (1) hukuk (10) Huzur (1) ilan (2) internet (3) ipucu (1) istemek (1) İzmir (2) Janis Joplin (1) Japon (7) Jean - Paul Sartre (3) Jeux D'enfants (1) Joe Satriani (1) John Cusack (2) John Lennon (1) John Steinbeck (1) Johnny Depp (2) Jon Lord (2) kadın (2) kadınlar günü (1) Kaptan (9) Kara Kitap (1) keçi (1) kedi (3) kısa (2) kızsal (1) Kimi Ni Todoke (1) kitap (33) klişe (1) koltuk (1) komik (6) korku (3) Kuragehime (1) kuş (1) kütüphane (1) Kylie Minogue (1) Last.fm (1) Led Zeppelin (1) Like A Rolling Stone (1) link (18) liste (2) Louis Wain (1) Madımak (1) manga (7) Manga Suyu (2) Marion Cotillard (1) Mars (1) Mary and Max (1) Me And My Bobby McGee (1) mektup (2) Melancholia (1) Memo Tembelçizer (1) mezuniyet (1) mızıka (1) Mike Portnoy (1) mim (1) mitoloji (1) mizah (4) müzik (22) NANA (1) Natsuo Kirino (1) Neil Gaiman (1) Nick Cave (10) notlar (5) Oğuz Atay (2) oha (3) okul (2) One Piece (1) Opeth (1) Orhan Pamuk (1) Oscar (1) oyun (9) Ozzy Osbourne (2) ölüm (4) öneri (4) öykü (7) Pan (1) pearl jam (1) Pet Shop of Horrors (1) Phideaux (1) Pilli Bebek (1) piyano (2) PJ Harvey (1) playlist (2) Pleasantville (1) popüler kültür (1) Procol Harum (1) progressive rock (1) Queen (1) Queens of the Stone Age (1) Radyo Eksen (1) Red Hot Chili Peppers (2) Regina Spektor (1) resim (9) Rilke (1) Robert Plant (1) rock'n roll (6) roman (3) rüya (1) Sabahattin Ali (2) saçma (8) sadakat (1) Samson (1) Samuel Beckett (3) sanat (2) Sandman (1) saygı (1) screenshot (1) senaryo (2) Sevgililer Günü (1) Sherlock Holmes (1) sıkıntı (1) Simone de Beauvoir (2) Sims (3) sinema (1) siren (1) South Park (3) soyad (1) sözlük (2) spoiler (2) Spongebob Squarepants (1) Starkers In Tokyo (1) stop-motion (1) sürpriz (2) şarkı (36) şiir (2) tavsiye (6) The Beatles (5) The Mist (1) The Vampyre of Time And Memory (1) Tim Burton (2) tiyatro (1) Top 5 (1) Toradora (1) Tori Amos (1) TTNet (1) Turhan Selçuk (1) Tutunamayanlar (2) Türkçe (1) Uğur Mumcu (1) Uykusuz (1) vampir (1) veda (2) video (26) Watchmen (2) Whitesnake (1) Winona Ryder (1) Wolf's Rain (1) Woody Allen (1) Y. (16) yalnızlık (1) yarışma (1) Yaşlı Adam ve Deniz (1) Yavuz Çetin (1) yeni yıl (1) Yıldız Tozu (1) yıldönümü (1)