24 Aralık 2010 Cuma

Çocuk Gözüyle Cinsellik

Bugün Gamze'yle çocukluklarımızdan konuşuyorduk, "çocukken onu öyle sanmazdım ben, şöyle sanardım..."a gelince muhabbet, ikimizin de çocukken ne kadar saf olduğumuz ortaya çıktı.

* Küçükken televizyonda izlediğim filmlerde genellikle öpüşme sahnesinden sonra sahne atlanırdı ve alakasız bir sahneye geçilirdi. Öpüşmeden sonra sevişmenin geleceğini fark edebilecek yaşlardaydım ama sevişmenin nasıl bir şey olduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu. Kendi mantığımla, erkeğin kadından daha ağır olduğunu düşündüğüm için default bir sevişmede kesinlikle kadının erkeğin üzerinde durması gerektiğine karar vermiştim, aksi olursa kadın ezilebilirdi erkeğin ağırlığı altında. Bunun böyle olması gerektiğinden o kadar emindim ki bir gün bir filmde sevişme sahnesini atlamadıklarında ve erkeğin kadının üzerine çıktığını gördüğümde ağzım açık kalmıştı ve ablam dalga geçmişti benimle "Hahaha çok şaşırdı yazık, kıyamam, nasıl dikkatli izliyor." diye. Oysa benim şaşırma nedenim kafada bitirdiğim ve kesinleştirdiğimin mantığımın uygulanmamasıydı. Hahah.

* Gamze, bir gün annesiyle bir film izliyormuş, Ahu Tuğba'nın oynadığını da hatırlıyor ama filmin konusunu hatırlayamıyor, sadece bir sahne aklında kalmış ki, filmde "Kız değil bu, kızınızı geri alın, kız çıkmadı." repliği kullanılıyormuş. "İlk kez beynimin o kadar zorlandığını hissettim, hiçbir şekilde mana veremiyordum. E kız işte, evlenene kadar hiç mi yüzünü görmemiş ki kız olmadığını fark etmemiş, erkek miymiş? Ama erkek de değil ki, kız işte aynen. Bildiğin kız... ?" diye mavi ekran vermiş kızcağız.

* Okumayı küçük yaşlarda sökmüştüm ve ilkokuldayken büyüklerin okuduğu romanları okutmaya başlamışlardı bana. Okuduğum bir romanda kızoğlankız kelimesi geçiyordu. Düşündüğüm ilk şey, cinsiyet değiştirme operasyonuyla kişinin önce erkeğe dönüştüğü, sonra ondan da memnun kalmayıp tekrar kadına dönüştüğüydü. Aklımda da çok çirkin bir kız imajı belirmişti nedense, o kadar çirkin ki kadın olarak da bir boka benzemiyor, cinsiyetini değiştiriyor, o şekilde de mutsuz oluyor, tekrar kadına dönüşüyor ama erkeksi bir kadın, bıyıklı falan...

* Gamze, izlediği filmlerde duyduğu yatmak fiilini gerçekten dümdüz şekilde yatmak, uzanmak olarak algılıyormuş küçükken. Bir filmde "Onunla yattıktan sonra hamile kaldım." cümlesini duyunca dünyası şaşmış tabi. Birisiyle yanyana yatınca hamile kalınabileceğini düşünmüş epey bir süre.

Çocukken sandığımız diğer şeylerden de çok konuştuk ama bunları buraya yazmak istedim, ne kadar masum ve komikmişiz, şimdi hemen yanlış bir yerde bir "koymak, becermek, vermek" duyduk mu ahoahahaoahoerhohroahaohao diye gülen insanlarız ayı gibi. Yani öyle insanlar da değiliz de ne bileyim, güldüğümüz de oluyor, aklımız her şeye çalışıyor, bilmediğimiz şey yok amk.

4 yorum:

  1. İkincisine bayıldım yalnız. :D

    YanıtlaSil
  2. ahahaha
    yazın gerçekten çok doğru :) küçükken ben de yazlığımızdayken bir muammalı kanal açmıştım,o zamanlar yazlıkta çanak olması sebebiyle pek kanal çekerdik :P
    izlediklerimden sonra dedim ayol ay bunlar ne yapıyorlar bunlar o kadın nasıl o erkeği yalayabilir,nasıl yani,inanmıyorum modlarından sonra ben de bayaaa bir kayma oldu ama sonradan biyoloji dersleriyle arayı kapattık :P
    gerçi o sperm oraya nasıl ulaşıyor diye de az beyin fırtınaları yapmadık bizim elemanlarla :P

    YanıtlaSil
  3. Ahahahah :D

    Ben de insanlar evlenir evlenmez anne ve baba sıfatını alıyor sanıyordum. Sevişip doğurmak diye bir şeyden haberim yoktu. Biraz daha büyüdüğümde yine saftım. Hatta o kadar saftım ki evlenip de çocuğu olmayan insanları hiç sevişmemiş sanıyordum. Eğer 2 tane falan çocuğu varsa bir çiftin, "hmmm hayatlarında 2 kez sevişmişler, iyi bari" diyordum.

    YanıtlaSil

Etiketler

2012 (2) absürd (2) Açlık Oyunları (3) Ahmet Hamdi Tanpınar (1) akustik (1) albüm (10) alıntı (38) Alice Harikalar Diyarında (1) Alsancak (1) anı (31) animasyon (5) anime (20) Another Earth (1) apocalypse (1) argo (1) arkadaşlık (4) aşk (1) atar (3) avukatlık (1) Battle Royale (1) benzerlik (2) Big Fish (1) bilimkurgu (7) Bill Fuckin' Murray (1) biyografi (1) blog (13) blues (1) Bob Dylan (1) Bozkırkurdu (1) Bulantı (1) bulaşık (1) Bumblefoot (1) Bunny Munro'nun Ölümü (2) Cate Blanchett (1) Cem Karaca (1) cinsellik (1) çizgi film (3) çizgi roman (4) çocuk (1) dağınık (1) David Bowie (3) David Coverdale (1) De Quincey (1) Deadman Wonderland (1) Death Note (1) Deep Purple (1) Delilah (1) deniz kızı (1) dergi (1) dizi (2) doğa (1) Doomsday Afternoon (1) Dune (1) edebiyat (33) efsane (2) eleman (1) Eurovision (1) ev (2) eylem (1) Eylül (1) Eylül Akşamı (1) fail (3) fare (1) fbkt (1) felsefe (1) festival (1) fikir (1) film (24) Fireball (1) Fish (1) gezi (1) gitar (1) Going to the Run (1) Golden Earring (1) Grave of the Fireflies (1) Grotesk (1) Guguk Kuşu (1) Guy Ritchie (1) günlük (2) haber (1) Hasan Ali Toptaş (1) hayal (1) hayat (2) hayvan (3) Hemingway (1) her şey (1) Hermann Hesse (2) hikaye (1) Hrant Dink (1) hukuk (10) Huzur (1) ilan (2) internet (3) ipucu (1) istemek (1) İzmir (2) Janis Joplin (1) Japon (7) Jean - Paul Sartre (3) Jeux D'enfants (1) Joe Satriani (1) John Cusack (2) John Lennon (1) John Steinbeck (1) Johnny Depp (2) Jon Lord (2) kadın (2) kadınlar günü (1) Kaptan (9) Kara Kitap (1) keçi (1) kedi (3) kısa (2) kızsal (1) Kimi Ni Todoke (1) kitap (33) klişe (1) koltuk (1) komik (6) korku (3) Kuragehime (1) kuş (1) kütüphane (1) Kylie Minogue (1) Last.fm (1) Led Zeppelin (1) Like A Rolling Stone (1) link (18) liste (2) Louis Wain (1) Madımak (1) manga (7) Manga Suyu (2) Marion Cotillard (1) Mars (1) Mary and Max (1) Me And My Bobby McGee (1) mektup (2) Melancholia (1) Memo Tembelçizer (1) mezuniyet (1) mızıka (1) Mike Portnoy (1) mim (1) mitoloji (1) mizah (4) müzik (22) NANA (1) Natsuo Kirino (1) Neil Gaiman (1) Nick Cave (10) notlar (5) Oğuz Atay (2) oha (3) okul (2) One Piece (1) Opeth (1) Orhan Pamuk (1) Oscar (1) oyun (9) Ozzy Osbourne (2) ölüm (4) öneri (4) öykü (6) Pan (1) pearl jam (1) Pet Shop of Horrors (1) Phideaux (1) Pilli Bebek (1) piyano (2) PJ Harvey (1) playlist (2) Pleasantville (1) popüler kültür (1) Procol Harum (1) progressive rock (1) Queen (1) Queens of the Stone Age (1) Radyo Eksen (1) Red Hot Chili Peppers (2) Regina Spektor (1) resim (9) Rilke (1) Robert Plant (1) rock'n roll (6) roman (3) rüya (1) Sabahattin Ali (2) saçma (8) sadakat (1) Samson (1) Samuel Beckett (3) sanat (2) Sandman (1) saygı (1) screenshot (1) senaryo (2) Sevgililer Günü (1) Sherlock Holmes (1) sıkıntı (1) Simone de Beauvoir (2) Sims (3) sinema (1) siren (1) South Park (3) soyad (1) sözlük (2) spoiler (2) Spongebob Squarepants (1) Starkers In Tokyo (1) stop-motion (1) sürpriz (2) şarkı (36) şiir (2) tavsiye (6) The Beatles (5) The Mist (1) The Vampyre of Time And Memory (1) Tim Burton (2) tiyatro (1) Top 5 (1) Toradora (1) Tori Amos (1) TTNet (1) Turhan Selçuk (1) Tutunamayanlar (2) Türkçe (1) Uğur Mumcu (1) Uykusuz (1) vampir (1) veda (2) video (26) Watchmen (2) Whitesnake (1) Winona Ryder (1) Wolf's Rain (1) Woody Allen (1) Y. (16) yalnızlık (1) yarışma (1) Yaşlı Adam ve Deniz (1) Yavuz Çetin (1) yeni yıl (1) Yıldız Tozu (1) yıldönümü (1)